اخبار رستلینگ

بازی آنلاین کشتی کج
صفحه اصلی تماس با ما سرور 2 بازی آرشيو مطالب :: تبلیغات
محل تبلیغات شما
کسب درامد از طریق پاپ اپ
آخرين مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی آنلاین کشتی کج و آدرس payperview4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Next Pay-Per-View

پی پر ویو بعدی Elimination chamber 2013

پی پر ویو بعدی Elimination Chamber 2013
مســابقــات ثبــت شـــده :
مســابقــات احتمـالـی :
مشــاهده جزئیــات کامــل :
پــوستـــر رسمـــی :

پی پر ویو بعدی Elimination Chamber

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





: محل تبلیغات شما در این قسمت ،

ارسال شده در : سه شنبه 8 بهمن 1398 ا 21:49
نویسنده :صادق

 

اخراج 5 ماهه جان سینا از مجازی

طبق صحبت هایی که در شوء راء شد جان سینا از مجازی به مدت 5 ماه اخراج خواهد شد. پس از 5 ماه در پی پر ویو سامراسلم به مجازی باز می گردد و 2 ماه تحت اداره مدیر وبلاگ قرار می گیرد. کمربند وی در حال حاضر متعلق به مجازی می باشد و برنده مسابقه الیمینشین چمبر راء صاحب کمربند دبلیودبلیوای می شود.

 


ثبت یک مسابقه در مین اونت

با توجه به درگیری هایی بین کرتیس اکسل و دریو مک انتایر مسابقه ای در مین اونت برای نامبروان کانتندری کمربند بین قاره ای برگزار خواهد شد.یعنی برنده این مسابقه حریف دولف زیگلر در الیمینیشن چمبر می شود.

 

 


براک لزنر مهمان بعدی برنامه کفی تی وی شد

در نظرسنجی که بین دولف زیگلر ، آنتونیو سزارو ، براک لزنر و دنیل براین شده بود براک لزنر رای بیشتری آورد. در نتیجه براک لزنر مهمان بعدی برنامه کفی تی وی در اسمکدان خواهد بود.

 

 

 


نتیجه صحبت های براک لزنر و پائل هیمن در راء

براک لزنر و پائل هیمن در راء صحبت هایی علیه استیوآستین انجام دادند. استیوآستین نیز صحبت هایی علیه آنها انجام داد و طبق قراردادی که استیو آستین روبروی آنها قرار داد وی در صورتی علیه تیم آندرتیکر فعالیت می کند که براک لزنر از گروه وایات فمیلی جدا شود. با درگیری که بین براک لزنر و استیوآستین پیش امد ظاهرا براک لزنر قبول نخواهد کرد و قصد جدایی از وایات فمیلی را ندارد.

 


احتمال پیش آمدن درگیری شدید بین باتیستا و تریپل ایچ

وینس مکمن در ماه های گذشته با تریپل ایچ همکاری زیادی داشت. اما مدتی است که وینس مکمن تریپل ایچ را کنار زده و با باتیستا فعالیت می کند. همین موضوع باعث شده که تریپل ایچ نسبت به باتیستا حسودی کند و احتمال پیش امدن درگیری بین تریپل ایچ و باتیستا زیاد است. در شوء راء نیز تهدیدها و رجزخونی هایی از سوی تریپل ایچ علیه باتیستا و اعضای الیمینیشن چمبر راء شد.

 


رومن رینز فعال ترین و بهترین عضو گروه شیلد شد

رومن رنیز رئیس گروه شیلد بهترین فعالیت ها را نسبت به دیگر اعضای گروهش داشته. غیر از آن گروه شیلد فعال ترین گروه حاضر در دبلیودبلیوای و بالاترین رکوردار کمربند تگ تیم هستند.آنها بالاترین رکورد ها را از نظر دخالت در مسابقات و مصدوم کردن کشتی گیران دارند. بالاترین مصدومیت ها مصدومیت دو هفته ای جان سینا و مصدومیت 21 روزه رندی اورتن می توان نام برد.

 


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: